maandag 4 maart 2013

Uitvaart

Het zijn voor ons moeilijke dagen, zoals iedereen die een geliefde moet afgeven, wij zijn zeker niet de enige in deze situatie...
Rudi heeft zelfs dit voor ons willen verzachten. Enkele dagen voor zijn dood heeft hij de begrafenisondernemer tot bij ons laten komen in het ziekenhuis en Rudi heeft zijn hele begrafenis uitgestippeld. Hij deed dit voor mij, dat ik dit niet alleen moest doen. En ja, mijn schatje had gelijk! In deze dagen ben ik zo dankbaar dat alles al geregeld is en ik ben gerustgesteld dat het gebeurt volgens zijn zin.
Hij besloot om de eigenlijke uitvaartdienst in beperkte kring te houden. (Wat enorm moeilijk was, want met die bende van kennissen en vrienden is het enorm moeilijk om te selecteren!). Deze vindt plaats op vrijdag 8 maart. De avond ervoor, donderdag 7 maart, is iedereen welkom op de gebedswake.
Rudi heeft ook besloten om gecremeerd te worden en hij komt hier nog geen 200m verder te liggen, zo kan ik alle dagen bij hem langsgaan, alleen jammer dat hij niet meer zal antwoorden...

2 opmerkingen:

  1. Hij had al afscheid genomen van iedereen he...
    En Cindy, ik ben er zeker van dat hij zal antwoorden, niet met woorden, maar met kleine dingen. Goed dat hij nooit ver van thuis is.
    Heel veel sterkte...
    Machteld

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh jawel Cindy ! Je "hoort" zijn antwoorden niet...maar je "voelt" ze wel aan... dat mag ik je vertellen. Ik dwaal ook regelmatig daar rond, waar je lieve Rudi straks zal liggen. Misschien komen we elkaar daar wel eens tegen.
    Ik voel ontzettend met je mee, ik wens je heel veel moed, steun en sterkte !

    BeantwoordenVerwijderen